Klachten

Heeft u een klacht of constateert u een fout die vaker voor is gekomen, dan kunt u een e-mail sturen naar info@nail-academy-nicolle.nl. Wilt u aangeven wat er is gebeurd en waarover u niet te tevreden bent?

Wij gaan dan met u in overleg om te zien of we een oplossing kunnen vinden voor het gerezen probleem. Wij streven er na dat de klacht na een periode van 4 weken is afgerond. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan binnen vastgestelde termijn in kennis gebracht waarbij het uitstel wordt toegelicht.
Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld en wij hanteren een bewaartermijn van 1 jaar.

Als u een klacht niet aan Nail Academy Nicolle wilt voorleggen of mocht het laatste overleg in uw ogen niet tot een voldoende bevredigend resultaat leiden dan kan de klacht worden voorgelegd aan een onafhankelijk persoon. Deze worden voorgelegd aan een notaris verbonden aan Scholten en Wilmink, notarissen, Hoofdstraat 70, 7901 JS Hoogeveen (postbus 540, 7900 AM Hoogeveen).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/ . Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor vragen over producten en cursussen kun je bij ons terecht van maandag t/m vrijdag. Stel jouw vragen per e-mail: info@nail-academy-nicolle.nl. en wij nemen de vraag binnen 48 uur in behandeling.