Retourneren en garantie

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan jouw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Retourprocedure

  1. Geef jouw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door.
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden.
  3. Zorg dat je de zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  5. Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijg je van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw rekening worden overgemaakt. 

Retourkosten

Mocht je iets willen retourneren, dan zijn deze kosten voor rekening van de klant. Werd de bestelling geleverd als brievenbuspakketje, dan gaat het om maximaal € 3,90 (afhankelijk van het gewicht). In geval van pakketpost gaat het om een bedrag van € 6,50. Voor exacte en de meest actuele bedragen verwijzen we je graag naar de website van PostNL.

Retouradres

Nail Academy Nicolle

de Vos van Steenwijklaan 41

7902 NN Hoogeveen


Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor onze elektrische apparaten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.


Klachten

Heeft u een klacht of constateert u een fout die vaker voor is gekomen, dan kunt u een e-mail sturen naar

info@nail-academy-nicolle.nl. Wilt u aangeven wat er is gebeurd en waarover u niet te tevreden bent?

Wij gaan dan met u in overleg om te zien of we een oplossing kunnen vinden voor het gerezen probleem. Wij streven er na dat de klacht na een periode van 4 weken is afgerond. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan binnen vastgestelde termijn in kennis gebracht waarbij het uitstel wordt toegelicht.
Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld en wij hanteren een bewaartermijn van 1 jaar.  
Mocht bedoeld overleg in uw ogen niet tot een voldoende bevredigend resultaat leiden dan kunt u een klacht per mail indienen bij de directie t.a.v. dhr. J.R. Stam, emailadres: jrstam@online.nl.

Als u een klacht niet aan Nail Academy Nicolle wilt voorleggen of mocht het laatste overleg in uw ogen niet tot een voldoende bevredigend resultaat leiden dan kan de klacht worden voorgelegd aan een onafhankelijk persoon. Deze worden voorgelegd aan een notaris verbonden aan Scholten en Wilmink, notarissen, Hoofdstraat 70, 7901 JS Hoogeveen (postbus 540, 7900 AM Hoogeveen).